Contul meu
Pentru a lăsa un review anonim la un produs, urmează acești pași:
Intră în contul tău la secțiunea detalii cont, iar la „Nume de afișat” în loc de numele tău scrie anonim sau orice nume dorești să apară atunci când lași un review;
Caută produsul la care vrei să-i lași un review și adaugă opinia ta.
Ce trebuie să conțină un review reușit ca să fie de folos producătorului, nouă și celorlalți clienți?
- opinia ta despre;
- raportul calitate/preț;
- ce îți place și ce nu îți place în legătură cu produsul;
- dacă descrierea produsului ar trebui să conțină și alte date;
- ce ai fi vrut să știi înainte de a cumpăra;
- dacă recomanzi produsul și altor persoane.
Ce nu trebuie să conțină un review?
- folosirea datelor de contact și a link-urilor personale;
- experiențe ce nu țin de utilizarea produsului (livrare, curier, preț);
- conținut vulgar sau ofensator.
Foarte simplu!
Pentru a te înregistra pe Netu.ro, ai la dispoziție mai multe opțiuni rapide și ușor de folosit:
1.Înregistrare cu adresa de email. Accesează pagina „Contul meu” și completează formularul cu adresa de email și o parolă. După completarea câmpurilor, apasă pe butonul ÎNREGISTRARE.
2. Autentificare cu Google. Dacă ai un cont Google, poți folosi opțiunea de autentificare rapidă. Apasă pe butonul Google, conectează-te la contul tău Google și contul Netu.ro va fi creat automat.
3. Autentificare cu Facebook. Alternativ, poți să te autentifici cu contul tău Facebook. Apasă pe butonul Facebook, conectează-te la contul Facebook, și înregistrarea pe Netu.ro va fi finalizată.
Beneficiile înregistrării
Înregistrându-te pe Netu.ro, devii simultan membru în Netu Club, programul nostru de fidelitate. De fiecare dată când faci o comandă, 10% din valoarea acesteia îți va intra în cont sub formă de puncte de fidelitate.
Exemplu:
Cumperi produse de 100 lei – primești 10 lei în puncte pe care le poți folosi la viitoarele cumpărături.
Bonus:
Pentru fiecare review lăsat la produsele achiziționate, primești 50 de puncte de fidelitate. În acest fel, împărtășești experiența ta cu ceilalți clienți și acumulezi puncte pentru reduceri la comenzile viitoare!
Acum ai toate motivele să te înregistrezi și să te bucuri de cumpărături avantajoase pe Netu.ro!
Nu uita să te abonezi și la newsletter-ul nostru pentru a afla despre toate ofertele momentului!
Pentru a-ți șterge contul de pe Netu.ro, urmează pașii de mai jos:
- Autentifică-te în contul tău Netu.ro.
- Accesează secțiunea Contul meu din colțul din dreapta sus al paginii.
- În meniul lateral, selectează Setări cont.
- Derulează în jos până la secțiunea „Șterge contul” și apasă pe butonul Șterge cont.
- Confirmă că dorești să îți ștergi contul definitiv.
Te rugăm să reții că, odată ce contul este șters, toate datele tale, inclusiv istoricul comenzilor și punctele de fidelitate acumulate, vor fi pierdute și nu vor putea fi recuperate.
Ne pare rău să te vedem plecând, dar respectăm decizia ta și îți mulțumim pentru timpul petrecut pe platforma noastră.
Dorim să te informăm că poți continua să faci cumpărături de pe site-ul nostru și fără un cont. Dacă ai orice întrebări sau nevoie de asistență, echipa noastră de suport este mereu aici pentru tine.
Comenzi și livrare
Durata standard de păstrare a coletelor în easybox este de 36 de ore de duminică până joi, 72 de ore vineri și 48 de ore sâmbătă.
Dacă nu ai reușit să ridici comanda la timp din easybox, aceasta va fi returnată înapoi la depozitul nostru, iar dacă ai plătit deja, vom efectua automat rambursarea în contul bancar cu care ai achitat. Rambursarea poate dura între 5 și 10 zile.
Dacă dorești în continuare produsele, va trebui să plasezi o nouă comandă.
În orice caz, la expirarea termenului de ridicare, este posibil ca prețurile să se modifice sau produsele să nu mai fie disponibile.
La easybox nu se acceptă plăți în numerar.. Plata se efectuează doar cu cardul la ridicarea produselor. Cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, așa că te rugăm să alegi această opțiune doar dacă știi că easybox-ul tău favorit acceptă plăți cu cardul.
Livrarea variază în funcție de locația ta, dar în general, dacă comanzi de luni – joi până în ora 15, comanda ta va ajunge la tine cel mai probabil următoarea zi. Dacă comanzi vineri, comanda ta este posibil sa ajungă sâmbătă sau luni, iar comenzile plasate în weekend vor ajunge cel mai probabil marți.
Îți recomandăm să alegi livrarea la Easybox sau la adresa locului de muncă dacă, în timpul orelor de lucru, nu ești de obicei acasă. În cazul în care, indiferent de adresa aleasă și de motiv, nu ești disponibil atunci când sosește coletul, vei primi o notificare cu informații despre o nouă încercare de livrare. Notificarea va include numărul notei de transport și un număr de telefon pentru a stabili împreună cu reprezentantul firmei de curierat o nouă dată de livrare.
Comenzile se pot face doar online, însă poți apela numărul de telefon 0721 332 333 și un consultant netu.ro te va ajuta pas cu pas.
Comenzile făcute pe www.netu.ro sunt livrate doar în România.
Poti plăti cu cardul bancar direct pe site-ul nostru, ramburs la curier sau cu cardul la easybox. În cazul comenzilor plătite cu card bancar la easybox sau ramburs la curier, se aplică o taxă de procesare plată în valoare de 5 lei.